Zgłoszenie reklamacji
W celu jak najszybszego rozpatrzenia Państwa reklamacji, prosimy o przesyłanie zgłoszenia reklamacyjnego bezpośrednio na adres email: [email protected]
Prosimy o przesłanie zdjęć reklamowanych produktów. Znacznie przyśpieszy to proces reklamacji.
Prosimy również o zachowanie produktów do czasu rozpatrzenia zgłoszenia.
W przypadku wystąpienia np. wady jakościowej sprzętu medycznego prosimy również o wypełnienie i przesłanie do nas formularza reklamacyjnego, dostępnego na naszej stronie internetowej.
Reklamacji podlegają wszystkie wady jakościowe produktu, omyłkowo wysłanie produkty, braki w przesyłce, lub uszkodzenia przesyłki.
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia zgłoszenia.

Jak zgłosić reklamację:
1
Zgłoś reklamację- opisz dokładnie sytuację, dołączając wszystkie niezbędne zdjęcia na adres mailowy [email protected]
Pamiętaj- w przypadku uszkodzenia przesyłki wykonaj zdjęcia otrzymanego kartonu oraz wykonaj zdjęcia zabezpieczeń i produktów wewnątrz przesyłki!
2
Odpowiemy na Twoją wiadomość jak najszybciej (maksymalnie rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni ). Poinformujemy Cię o dalszych krokach
3
Do czasu rozwiązania sprawy, zachowaj reklamowane produkty.
4
Możliwe, że konieczne będzie odesłanie produktu na nasz adres:
Melissa sp. Z o.o. ul Pomorska 77, 90-224 Łódź
Prosimy również o dołączenie formularza reklamacyjnego do przesyłki